W1A 2, 4/5 (Inglise 2015)

Kommunikatsioonijuht Tracey Pritchard soovib korraldada suuremat sorti ürituse BBC Raadioteatris, ent brändijuht Siobhan Sharpe käib välja märksa popimad ideed, milles ei sisaldu sõnad "raadio" ega "teater", küll aga globaalsus, kuulsused ja šampanja. Sama globaalselt üritab enda ja BBC värsket äsja leitud paremust maha müüa uus paremuse direktor Anna Rampton.

David Wilkesi karjäär kerib endise hooga taeva poole ja failijagamiskeskkond Syncopatishare, mille eesmärk on elu lihtsustada, teeb muidugi taas asjad veelgi keerulisemaks. Eriti praktikant Willi jaoks. Simon Harwood kavandab muudatusi BBC juhtimisstruktuuris, mis pööraks kogu kremplit 90 kraadi jagu, nii et uus paremuse direktor loksuks otse selle keskpunkti ja väärtuste konsultant Ian Fletcher triiviks veerele.


Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Nõusolek isikuandmete töötlemiseks
Olen lugenud ERR-i internetipõhiste teenuste isikuandmete kaitse põhimõtteid, millega saab tutvuda siin.
Annan ERR-ile õiguse säilitada ERR-i infosüsteemis enda nime, isikukoodi ja e-posti aadressi ning kommenteerimise hetkel kasutusel olnud IP-aadressi kuni konto kustutamiseni.
Mittenõustumisel ei ole võimalik ERR.ee keskkonda kommentaare postitada.
Laadi juurde ({{take2}})
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Lisa uus kommentaar

Viimati lisatud

ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.